conversations, funny ones.... |
conversations, funny ones.... |
![]()
|
|
![]() .::sweet on you::. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 509 Joined: Jul 2004 Member No: 34,753 ![]() |
just bored....so..........
wanna post any funny convo's you've been a part of...?..lol...you can censor the other person's names...lol ![]() |
|
|
![]() |
![]()
|
|
![]() F**k me Beautiful ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 3,126 Joined: Jul 2004 Member No: 30,124 ![]() |
roflmao joe hahahah
Hrm...this one is recent..... chloroform laced: someone come hold my hand when I tinkle... DrEaMgUy2K1: u mite piss on me intrigue: I think I'm gonna stop warning people. DrEaMgUy2K1: ill pass DrEaMgUy2K1: nick intrigue: Having suspended posting rights sucks. DrEaMgUy2K1: suspend me for 99999999999999 days chloroform laced: Hahahaha. DrEaMgUy2K1: *im serious* DrEaMgUy2K1: e intrigue: fine intrigue: but im screenshotting this for proof chloroform laced: I can't aim my piss, Vinh. DrEaMgUy2K1: sure u can intrigue: .. intrigue: rofl chloroform laced: Well. intrigue: just point your vagina that way chloroform laced: I've never tried. chloroform laced: ha chloroform laced: Nick. DrEaMgUy2K1: um chloroform laced: =] chloroform laced: You make me smile. intrigue: EUuuh. intrigue: I need braces. r n d g z: =] you make me horny. DrEaMgUy2K1: euuuh DrEaMgUy2K1: hah fob chloroform laced: What if I contracted my lip muscles when I pissed. intrigue: i was born in manhattan, dumbass. chloroform laced: would it squirt? chloroform laced: :x DrEaMgUy2K1: whoa...... DrEaMgUy2K1: i am DrEaMgUy2K1: gonna post this chloroform laced: HAHAHAHAHA DrEaMgUy2K1: convo ..... lol |
|
|
![]() ![]() |