I thought..., You were mine? |
I thought..., You were mine? |
![]()
|
|
![]() My name's Katt. Nice to meet you! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 3,826 Joined: Jan 2005 Member No: 93,674 ![]() |
Desperation
Slowly slipping, Fading, Disappearing from my grasp, I thought you were mine, Thought you loved me, But I was wrong, So very wrong, So confused, Emotions tangled, Biting anger, And crushing sorrow, Never content, Wanting you still, But I can’t have you, Never, You’re out of my grasp, You’ve slipped away, Faded away, Disappeared. My feelings right now. |
|
|
![]() |
![]()
|
|
![]() Change Gon Come ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 2,286 Joined: May 2004 Member No: 18,822 ![]() |
i know how you feel.
I thought the poem was good. Its rhythm is everywhere, but i like that, cause you're feelings are kinda everywhere too.. |
|
|
*stephinika* |
![]()
|
Guest ![]() |
i love how its written...fits well with what you're writing about. i hope you feel better.
![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() ticktock. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 1,138 Joined: Mar 2005 Member No: 118,235 ![]() |
i like the way the poem is formatted. with only a couple of words on each line. nice job.
|
|
|
![]()
|
|
![]() Food. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 667 Joined: Mar 2005 Member No: 112,545 ![]() |
How ironic, my friend's boyfriend just broke up with her an hour ago, and she said stuff similar to this poem. I guess she feels the same way you do. Hope things work out with whatever is wrong.
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() boo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 5,512 Joined: Dec 2004 Member No: 71,765 ![]() |
That's awesome, I can really feel it. =)
|
|
|
![]()
|
|
![]() Senior Member ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 84 Joined: May 2005 Member No: 141,405 ![]() |
awwww....cheerup! awsome poem!
|
|
|
![]() ![]() |