Sprechen Sie Deutsch? |
![]() ![]() |
Sprechen Sie Deutsch? |
*mipadi* |
![]()
|
Guest ![]() |
Liebe die deutschen Studenten!
Wir haben ein spanische Thema und ein französische Thema. Also, das ist ein Thema für die deutschen Sprecher! Ich denke, daß ich allein in hier bin. Also...wie geht's? |
|
|
*tweeak* |
![]()
|
Guest ![]() |
Du hast dien ding on der vaffle
(I obviously know nothing about German. That was fairly phonetic for the one thing I know in German- "You have a thing on your waffle," which apparently means "you're crazy") |
|
|
*mipadi* |
![]()
|
Guest ![]() |
Du hast ein Ding auf seiner Waffel.
|
|
|
*tweeak* |
![]()
|
Guest ![]() |
Ah. Gracias.
|
|
|
![]()
|
|
Senior Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 3,551 Joined: Feb 2005 Member No: 102,857 ![]() |
I can't undersatnd every single word in german right now since it's only my first year learning it but I have learned some phrases like.
Das ist nicht deine Hosse....and Du bist dumm. And yeah and the forms of heißen and sind that's it, and some vocab. //edit Oh wait this is under homework. So is this topic only if you have questions in German? |
|
|
*mipadi* |
![]()
|
Guest ![]() |
Hosse... Wie sagt man auf Englisch „hosse”?
|
|
|
![]()
|
|
![]() spiritual sister #2 ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 135 Joined: Oct 2005 Member No: 252,919 ![]() |
Halo! Ich bin Johanne
![]() |
|
|
*mipadi* |
![]()
|
Guest ![]() |
Hallo, Johanne! Ich bin Michael. Ich bin neunzehn Jahre alt, aber mein Geburtstag ist im November. Wie alt sind Sie?
|
|
|
![]()
|
|
![]() dripping destruction ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Staff Alumni Posts: 7,282 Joined: Jun 2004 Member No: 21,929 ![]() |
errrr....
i can fake my way through romantic languages... but germanic... ehh. |
|
|
*mipadi* |
![]()
|
Guest ![]() |
Justin, sprichst du Spanisch? Französisch? Latein?
|
|
|
![]()
|
|
Senior Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 3,551 Joined: Feb 2005 Member No: 102,857 ![]() |
I thought pants meant hosse or did I spell it wrong or is that word even close to pants?
|
|
|
![]()
|
|
Senior Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 1,732 Joined: Mar 2005 Member No: 119,327 ![]() |
^Pants = hosen?
Hallo, Ich bin Geoff und ich spiele baseball und Americaner football. Ich kommen aus Oak Creek in Wisconsin. Ok, I'm only in my first year of German. ![]() Oh, and.. Tschau! ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Peggy. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 2,508 Joined: Aug 2005 Member No: 214,025 ![]() |
I don't speak German but I do know a bit of Spanish, however, I understand the first sentence of what the topic starter says.
Hallo jeder! |
|
|
![]()
|
|
![]() dripping destruction ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Staff Alumni Posts: 7,282 Joined: Jun 2004 Member No: 21,929 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
![]() Quand j'étais jeune... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Staff Alumni Posts: 6,826 Joined: Jan 2004 Member No: 1,272 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
![]() after all that we've been through... you know we're cool ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 161 Joined: Oct 2005 Member No: 253,691 ![]() |
JA! Ich wohne in Europa und wurde gern mit dir sprechen! (Schreiben) Ich heisse Alex und komme aus Mexiko! Ich mache einen (?) Kurs um die Mittelstuffe Deutsch Prufung zu bestehen...
Er... I dunno if that was right! Haha just come and practice with me! XD |
|
|
*mipadi* |
![]()
|
Guest ![]() |
Ich muß mein deutsches mehr üben! Können Sie Deutsch sprechen? Möchten Sie mit mir üben?
|
|
|
![]()
|
|
![]() i'm 11,386. back off BITCHES!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 1,596 Joined: Apr 2004 Member No: 11,386 ![]() |
heeeey ich auch LOL
ich spreche ein bischen deutch! i was born in germany. my german is minimal. no joke. LOL |
|
|
*wind&fire* |
![]()
|
Guest ![]() |
heck where where all these deutsch speakers when i posted my topic....
TRAGEN AUF MACHEN!!!!! |
|
|
![]()
|
|
![]() Senior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 112 Joined: Feb 2006 Member No: 371,402 ![]() |
Ohh my lovely Germans how I adore you. Bah I wish I could speak it..if only my parents decided to stay there in Munich where I was born instead of moving!
![]() Now I feel like writing out random words: Guten morgen, guten tag, auchtung, ja ja ja, nien, ich bin miriam, deutschland, hallo. ![]() ![]() |
|
|
*mipadi* |
![]()
|
Guest ![]() |
QUOTE(toxic-candy @ Feb 5 2006, 8:52 PM) Ohh my lovely Germans how I adore you. Bah I wish I could speak it..if only my parents decided to stay there in Munich where I was born instead of moving! ![]() Now I feel like writing out random words: Guten morgen, guten tag, auchtung, ja ja ja, nien, ich bin miriam, deutschland, hallo. ![]() ![]() You mean "achtung" and "nein". ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Senior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 112 Joined: Feb 2006 Member No: 371,402 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
![]() Senior Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Human Posts: 2,817 Joined: Feb 2006 Member No: 381,065 ![]() |
hahah. i thank google for the language translator
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Newbie ![]() Group: Member Posts: 6 Joined: Apr 2006 Member No: 397,920 ![]() |
Here I am. Another German speaker. *waves* grins* Hallo! Wie geht's?
![]() hehe, most of the language translators give funny translations. ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() revolution + desire ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 205 Joined: Nov 2005 Member No: 284,328 ![]() |
ich spreche nicht gut deutsch.
but. i took three years of it in high school. thank god my girlfriend was willing to do our homework for me. i can count REAL good though. in german. yep. and i did write a book. in german. for kids. about an aliem. who ate kids. ...my teacher said it was scary. |
|
|
![]()
|
|
![]() i wanna know what's inside... ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 162 Joined: Apr 2006 Member No: 395,784 ![]() |
Hallo. Ich spreche auch Deutsch.. ich habe es für vierten Jahren sprechen, und mein Onkel ist einen Deutschlehrer.
Ich heiße Rilind, und ich bin siebzehn Jahre alt. Normalerweise, wohne ich mit meine Mutter in London, aber meinen Vater und Stiefmutter wohnt in Ohio, U.S.A. und jetzt wohnt ich da auch. Ich habe ein altere Stiefbruder, ein altere Stiefschwester, and zwei jungere Halbbrüder. Meine Stiefmutter und Stiefgeschwister sind aus Ukrain. Und so... Ich sollte nicht mehr sagen... aber ich muß. Ich bin gut, aber müde. Was ist los? Es ist Spät, und Morgen habe ich Klasse. Gute Nacht and so weiter. Leibe, >rilind |
|
|
![]()
|
|
![]() × Dead as Dillinger. ♥ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 1,527 Joined: Mar 2006 Member No: 384,615 ![]() |
No, unfortunadamente, hablo español, et je parle français.
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Kimberly ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 1,961 Joined: Apr 2005 Member No: 121,599 ![]() |
How depressing. I'm 1/2 German and I cant speak it that well. Eh. My school doesnt offer German... so yeah.
![]() Hallo! Hilfe! ich muß Deutsches erlernen. I bet half of you are using online translators. lmao. |
|
|
![]()
|
|
![]() Krista. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Official Member Posts: 4,380 Joined: Apr 2006 Member No: 391,319 ![]() |
bonjour! je'mappele krista.
hola! me llamo krista. ni hao! ________krista ~~~~ lol. |
|
|
*mipadi* |
![]()
|
Guest ![]() |
Das ist nicht Deutsch. Gehen Sie aus!
|
|
|
![]()
|
|
![]() i wanna know what's inside... ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 162 Joined: Apr 2006 Member No: 395,784 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
![]() My name's Katt. Nice to meet you! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 3,826 Joined: Jan 2005 Member No: 93,674 ![]() |
Käse von Affen und Krankheiten, die haben, tragen Banane ungesüßtkeksgewürznelke ein
|
|
|
*wind&fire* |
![]()
|
Guest ![]() |
Hallo. Ich spreche auch Deutsch.. ich habe es für vierten Jahren sprechen, und mein Onkel ist einen Deutschlehrer. Ich heiße Rilind, und ich bin siebzehn Jahre alt. Normalerweise, wohne ich mit meine Mutter in London, aber meinen Vater und Stiefmutter wohnt in Ohio, U.S.A. und jetzt wohnt ich da auch. Ich habe ein altere Stiefbruder, ein altere Stiefschwester, and zwei jungere Halbbrüder. Meine Stiefmutter und Stiefgeschwister sind aus Ukrain. Und so... Ich sollte nicht mehr sagen... aber ich muß. Ich bin gut, aber müde. Was ist los? Es ist Spät, und Morgen habe ich Klasse. Gute Nacht and so weiter. Leibe, >rilind ha... i understood all that... kudos to me... the end where you wrote "Morgen" reminds me when i wentto germany for exchange and i asked my exhchange partner how do they tell in speach that when they say "morgen" or "Morgen" are they reffering to morning or tomorow... she told me tomorow had a Caiptal and the other didnt.... T_________T dummkopf.... ah well like mcdonalds says there ich liebe es... |
|
|
![]()
|
|
![]() × Dead as Dillinger. ♥ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 1,527 Joined: Mar 2006 Member No: 384,615 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
^Deutsch bitte!
Und wo sind die Deutschen?! |
|
|
![]() ![]() |