mine |
![]() ![]() |
mine |
![]()
|
|
*Influential Guitarist & Inspiring Writer* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Official Member Posts: 1,217 Joined: Sep 2004 Member No: 51,134 ![]() |
i sit here and close my eyes
thinking of you till i start to cry i remember every single word that broke us apart every hurtful thing that tore your heart i live in this world where i can only regret as it haunts me in my mind never to forget you meant more to me than life it self my heart was only for you and no one else you were the one that made everything shine i just cant believe you were once mine im feeling in a love kinda mood lol |
|
|
![]()
|
|
Eternal Syn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 398 Joined: Jun 2004 Member No: 24,000 ![]() |
hahah nice mang...I'm usually feelin the "lovely" mood =]
|
|
|
![]()
|
|
SOS Brigade!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 2,573 Joined: Sep 2004 Member No: 47,775 ![]() |
dang mike u love writing love stuff =P hehe i feel u.. but i try new stuff
|
|
|
![]()
|
|
*Influential Guitarist & Inspiring Writer* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Official Member Posts: 1,217 Joined: Sep 2004 Member No: 51,134 ![]() |
hahah i know i am trying new things on days i feel a different mood thats it geez my criticism... lol j/p
|
|
|
![]()
|
|
![]() the one lol ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 92 Joined: Oct 2005 Member No: 253,183 ![]() |
i like the poem i cant reall think of anything tom make it better...
|
|
|
![]()
|
|
![]() some reason i feel alone...guess cus my true self is never shown ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Member Posts: 303 Joined: Sep 2005 Member No: 246,804 ![]() |
good poem
|
|
|
![]() ![]() |